Regulamin rejestracji paragonu

I. Informacje wstępne

  1. Strona internetowa Atlantic Watch Polska (https://atlanticwatches.pl/) jest własnością spółki Grupa Zibi S.A., z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wirażowej 119, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000718602 numer NIP: 5223113927, numer REGON: 369494855. (dalej: „Wydawca”)
  2. Dane kontaktowe strony internetowej to https://atlanticwatches.pl/: adres e-mail: atlantic.admin@zibi.pl
  3. Rejestracja dowodów zakupu (paragonów/faktur), mająca na celu zapewnienie Klientom usługi serwisowej door-to-door, realizowana jest na podstawie niniejszego regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.
  4. Do rejestracji dowodu zakupu (paragonu/faktury) w celu skorzystania z usługi serwisowej door-to-door wymagana jest uprzednia akceptacja niniejszego regulaminu.

II.  Realizacja usługi serwisowej door-to-door

  1. Rejestracja dowodów zakupu odbywa się za pośrednictwem strony internetowej https://atlanticwatches.pl/ w systemie 24/7/365.
  2. Rejestracja dowodu zakupu umożliwia klientom możliwość skorzystania z usługi serwisowej door-to-door pod warunkiem dokonania rejestracji w ciągu 30 dni od dnia zakupu. Okres gwarancyjny wynosi 2 lata od dnia zakupu zegarka.
  3. Door-to-door, to sposób realizacji usługi serwisowej bez konieczności udania się klienta do punktu serwisowego. W przypadku naprawy klient musi zgłosić awarię poprzez kontakt online wypełniając formularz na stronie internetowej https://atlanticwatches.pl/zarejestruj-paragon/
    • Reklamowany zegarek zostanie odebrany przez kuriera ze wskazanego adresu i po wykonanej naprawie dostarczany na miejsce, z którego był odebrany.
    • Koszty związane z wysyłkami kurierskimi pokrywa Grupa Zibi SA
  4. Warunkiem skorzystania z usługi serwisowej door-to-door jest zachowanie terminu wskazanego w punkcie 5. poniżej oraz prawidłowe wypełnienie przez Rejestrującego formularza rejestracji, udostępnionego na stronie internetowej https://atlanticwatches.pl/.
  5. Obsługa serwisowa zegarków Atlantic realizowana jest przez:
    ZT Serwis Sp.z oo. (Serwis Centralny Grupy ZIBI SA)
    ul. Chodakowska 10,
    96-500 Sochaczew,
    e-mail: serwis@zibi.pl
  6. Usługi serwisowa door-to-door udzielana jest wyłącznie na zegarki marki Atlantic pochodzące z dystrybucji Grupy Zibi S.A., zakupione najwcześniej dnia 1 grudnia 2021 r. Warunkiem zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej jest posiadanie dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej z pieczątką sprzedawcy.
  7. Po rejestracji Klient otrzyma potwierdzenie mailowe dokonania rejestracji. Potwierdzenie mailowe dokonanej rejestracji, zostanie wysłane na podany wcześniej adres mailowy.
  8. Do kontaktu z właścicielem strony internetowej w sprawach związanych z procesem rejestracji służy adres mailowy atlantic.admin@zibi.pl. W sprawach związanych ze zgłoszeniem reklamacji należy kontaktować się na adres mailowy serwis@zibi.pl.

III. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Użytkownika będzie Wydawca. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępnych jest w Polityce prywatności

IV. Oświadczenie

  1. Wydawca oświadcza, że dochowa wszelkich starań, by informacje zawarte na stronach internetowych https://atlanticwatches.pl/ były zgodne z prawdą i pozbawione błędów.
  2. Informacje i materiały zawarte na stronie internetowej Atlantic Watch Polska nie mogą być publikowane bez uprzedniej pisemnej zgody Wydawcy